Heel erg bedankt Anca en Philippe voor jullie warme ontvangst, alles was top, we hadden een heerlijke week met vrienden, we hopen volgend jaar terug te kunnen komen!
Heel erg bedankt Anca en Philippe voor jullie warme ontvangst, alles was top, we hadden een heerlijke week met vrienden, we hopen volgend jaar terug te kunnen komen!